Tuesday, December 14, 2010

Fuck the book

saat ni aku sgt kecewa dan gembira pada masa yg sama...

aku dulu adlh seorang yg hanya tau life dpn internet, tp sjk kebelakangan ni tu sumer dh b'ubah.
aku slalu ingat yg aku ni akan jd org yg no life, duk dpn internet je 24h..sekuranggnya tidak lagi sekarang..

dunia skateboarding ajar aku banyak benda..ajar aku supaya tidak mudah putus asa, bangkit setelah jatuh dan juga menghabiskan duit : ) ...

katalis kepada kebencian aku t'hadap facebook bermula sejak program Score A berkembang pesat melalui facebook..kawan2 yg aku anggap mmbr, kini dh jd moron akibat gelap mata nak kaya.akibatnya, facebook menjadi medan niaga ejen mencari mangsa...benci gila ngan facebook skrg..

namun, tiba2 pada hari ini aku baru terperasan sesuatu..org yg aku ingatkan member tlh delete ak dr member list dia...wtf??jadi selama ini kau berpura-pura sahajalah??..ahhh lantak la...aku sentiasa menghargai kawan,cuma org x nak hargai aku..tp dgn menceburi bidang skateboarding, aku berjumpa semangat brotherhood dan kekawanan yg sebenarnya...org yg kau org kate sampah masyarakat, annoying tu la member aku..at least lg baik dri mat rempit kan??jgn la pandang hina skateboarder..fuck u society....

at least tgn kanan aku ni pernah salam ngan pro skater, itu adalah inspirasi aku...overnight di skatepark ngan pro skater adalh sesuatu yg x kan dilupakan...

aku akan buka facebook tuk contact member2 skater n yg ak rasa tak moron sje...tuk jd attention whore ngan status update tah2 apa lantak korang la...


No comments:

Share this lulz